ورق کرکره رنگی در اصفهان

ورق کرکره رنگی در اصفهان منحصر بفرد و برای سال های طولانی ابزاری قابل اعتماد است .

که در صنعت های مختلف بسته به نوع آن کاربرد های فراوانی دارند. آهن آلات دهکردی ورق های کرکره رنگی باکیفیت و مقاوم تولید می کند که از محبوبیت بالایی بین مشتریان خود برخوردار می باشد.

قیمت این ورق ها بسته به نوع و جنسی که درآن به کار می رود متفاوت است که جنس آن ممکن است از آهن ، استیل و یا آلمینیوم باشد.در زیر به چند نمونه از کابردهای این ورق های کرکره ای رنگی اشاره میکنیم.

ورق کرکره ای:
ورق کرکره ای معمولا از طرح دار کردن و فرم دهی ورق گالوانیزه یا ورق رنگی تولید می شود.
از این نوع ورق برای پوشش سقف های شیروانی استفاده می گردد که به دلیل تماس دایم آن با باران و برف باید دارای پوشش ضد زنگ قوی باشد تا مانع از زنگ زدگی و خوردگی ورق کرکره ای شود.
ورق کرکره از نظر طرح به 4 دسته تقسیم می گردد:
ورق کرکره سینوسی
ورق کرکره شادولاین
ورق کرکره ذوزنقه ای
ورق کرکره طرح سفال

طراحی و تولید ورق کرکره به صورتی است که برای استفاده در سقف های شیب دار و شیروانی به گونه ای است که در برابر باران و رطوبت زنگ نمیزند و مقاوم است .

این ورق ها رنگ های متنوع دارد. و از لحاظ ضخامت هم متفاوت است. در آهن آلات دهکردی میتوانید ورق ها را به طول دلخواه سفارش دهید.

از دیگر محصولات آهن آلات دهکردی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ورق روغنی در اصفهانورق سیاه در اصفهانورق گالوانیزه در اصفهانورق آجدار در اصفهانورق کرکره رنگی در اصفهانورق استیل در اصفهان

آهن آلات دهکردی

شرکت آهن آلات دهکردی همواره با تولیدات انبوه خود درزمینه آهن آلات می کوشد تا نیاز کشور را بر آورده کند هم چنین این شرکت امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها را در امر : ورق کرکره سقفی در اصفهان ، چهار پهلو آهن در اصفهان ، شافت آهن در اصفهان ، ورق آجدار فابریک در اصفهان ، ورق a516 ، ورق هاردوکس ، ورق فولادی ST52 ، ورق اکسین ، رول اسید شویی ، ساخت و تولید سوله فلزی در اصفهان ، تیر آهن در اصفهان ، پروفیل و قوطی در اصفهان ، پروفیل z در  اصفهان ، پشم شیشه در اصفهان ، توری در اصفهان ، میلگرد در اصفهان ، لوله آهنی در اصفهان ، تسمه آهن در اصفهان ، ناو دانی در اصفهان ، قیمت خاموت در اصفهان یاری نماید .

ورق کرکره رنگی در اصفهان

Summary
product image
Aggregate Rating
no rating based on 0 votes
Brand Name
آهن آلات دهکردی
Product Name
ورق کرکره رنگی در اصفهان - ورق کرکره سقفی در اصفهان