تفاوت بین گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد

1- گالوانیزه ، که به عنوان گالوانیزه گرم نیز شناخته می شود ، شمش ذوب شده در دماهای بالا ، تعدادی ماده مکمل در محل است ، سپس شکاف ساختار فلز گالوانیزه غوطه ور ، اجزای فلزی روی لایه ای از پوشش روی است. از مزایای خوردگی گالوانیزه گرمازدگی ، توانایی چسبندگی و سختی پوشش روی ، استفاده از آن بهتر است.

“آبکاری شده” یا “آبکاری” ، یعنی محلول نمک روی با استفاده از الکترولیز ، تا آبکاری پوشش روی  می باشد.

2- گالوانیزه گرم (گالوانیزه)

گالوانیزه گرم شدن ، یک روش شیمیایی است ، واکنش الکتروشیمیایی است.

گالوانیزه سرد آدرس فیزیکی است ، فقط لایه روی را برس بکشید ، لایه روی به راحتی از بین می رود. ساخت و ساز در استفاده از گالوانیزه گرم کردن.

تفاوت بین گالوانیزه گرم و گالوانیزه سرد

فرایند گالوانیزه گرم مداوم: گرمایش فولاد ، خنک کننده با دمای گالوانیزه ، خنک کننده

روی در گالوانیزه سرد تنها 10-50 گرم در مترمربع است ، مقاومت در برابر خوردگی خود نسبت به غوطه وری گرم باعث تفاوت بسیاری می شود.  این گالوانیزه با قیمت نسبتاً ارزانتر می باشد.

بدنه استیل گالوانیزه گرم ، سطح گالوانیزه ای غوطه وری است که تحت شرایطی چسبندگی آن بسیار قوی است ، ریختن آن آسان نیست ، گرچه پدیده خوردگی لوله گالوانیزه گرم وجود دارد ، اما در یک دوره بسیار طولانی برای تحقق الزامات فنی و بهداشتی.

3- تفاوت های فن آوری

اول از همه ، تفاوت بین فرآیند است: گالوانیزه گرم کردن قطعه قطعه شدن کار ، ترشی ، فرو بردن ، خشک کردن غوطه وری مایع در روی مذاب در دوره معینی است که می تواند مطرح شود.

همچنین به عنوان گالوانیزه سرد الکتریکی گالوانیزه شناخته شده است ، استفاده از دستگاه های الکترولیز قطعه کار از طریق چربی زدایی است ، مواد ترشی را در محلول نمک روی قرار می دهد و تجهیزات الکترولیز آند را متصل می کند. در قسمت هایی از صفحه روی متصل به تجهیزات الکترولیز مثبت ، قدرت ، استفاده از جریان از کاتد به آند حرکت جهت یابی قطعه کار در یک لایه روی قرار می گیرد.

روی تفاوت این اختلاف را به پایان رساند: هیچ گونه ظاهری ظریف و روشن و گالوانیزه با گالوانیزه گرم ، اما ضخامت پوشش روی جنبه های گالوانیزه سرد گالوانیزه گرم را چند برابر نشان می دهد. مقاومت در برابر خوردگی گالوانیزه نیز چندین برابر است.

4- مسائل زیست محیطی

میزان انتشار گازهای گلخانه ای کمتر است.

آلاینده های گالوانیزه عمدتا مصنوعات ترشی اسید زباله هستند.

آلاینده های گالوانیزه سرد شامل بخش هایی از ترشی اسید زباله ، زباله های آبکاری شده ، زباله های مایع مانند غیرفعال کردن است.

گالوانیزه سرد نوع و مقدار آلاینده های تخلیه شده آن بسیار بیشتر از گالوانیزه شدن گرم است.

استانداردهای روی گرمازدگی: GB / T13912-92

گالوانیزه شدن گرم: فرآیند گالوانیزه شدن گرم ، معمولاً پس از همینمینگ انجام می شود ، هنگامی که بار کمتر از فولاد مسطح ضخامت 5 میلی متر نباشد ، پوشش روی گالوانیزه پس از وزن متوسط ​​کمتر از 610 گرم در متر مربع. هنگامی که ضخامت فولاد مسطح کمتر از 5 میلی متر باشد ، پوشش روی گالوانیزه پس از متوسط ​​وزن حداقل کمتر از 460 گرم در متر مربع و پس از گالوانیزه شدن نیازهای کیفیت باید مطابق با مقررات GB / T13912 باشد.

در حال حاضر آهن آلات دهکردی درزمینه فروش ورق در اصفهان فعالیت دارد شما میتوانید جهت کسب هرگونه اطلاعات لبه وب سایت ما مراجعه فرمایید.

آهن آلات دهکردی

شرکت آهن آلات دهکردی همواره با تولیدات انبوه خود درزمینه آهن آلات می کوشد تا نیاز کشور را بر آورده کند هم چنین این شرکت امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها را در امر : ورق کرکره سقفی در اصفهان ، چهار پهلو آهن در اصفهان ، شافت آهن در اصفهان ، ورق آجدار فابریک در اصفهان ، ورق a516 ، ورق هاردوکس ، ورق فولادی ST52 ، ورق اکسین ، رول اسید شویی ، ساخت و تولید سوله فلزی در اصفهان ، تیر آهن در اصفهان ، پروفیل و قوطی در اصفهان ، پروفیل z در  اصفهان ، پشم شیشه در اصفهان ، توری در اصفهان ، میلگرد در اصفهان ، لوله آهنی در اصفهان ، تسمه آهن در اصفهان ، ناو دانی در اصفهان ، قیمت خاموت در اصفهان یاری نماید .

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.