ورق روغنی اصفهان

انواع ورق های فولادی ورق سیاه و ورق روغنی اصفهان

ورق سیاه اصفهان و ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان، انواع ورق های فولادی متداول و پرکاربرد در بازار آهن و فولاد هستند. ورق های روغنی با نام ورق فولادی سرد شناخته می‌شوند و ورق سیاه اصفهان به نام ورق فولادی نورد گرم معروف است. ورق های روغنی و انواع ورق های سیاه در گریدهای مختلف تجاری در بازار موجود هستند. ورق های گالوانیزه گرم و سرد با نماد اختصاری مخصوص به خود نمایش داده می شوند. درصد عناصر موجود در آلیاژ فولادی که برای تولید انواع ورق روغنی و ورق سیاه اصفهان مورد استفاده قرار می گیرند، با یکدیگر متفاوت است. در ادامه بخش با ورق سیاه و ورق های روغنی بیشتر آشنا خواهیم شد.


 ورق سیاه اصفهان چیست؟

ورق سیاه اصفهان

 ورق سیاه اصفهان نوعی از ورق های فولادی نورد گرم است که با نام انگلیسی Hot Rolled Sheet، شناخته می شود. ورق سیاه عموماً از فولاد کم کربن ساخته می شود و در دو گرید A36 و A1011 وجود دارد. گرید A36 برای مواردی مناسب است که فرآیند جوشکاری باید به راحتی انجام گیرد؛ عملیات حرارتی که بر روی ورق سیاه گرید A36 انجام می شود به نوعی، آن را تقویت می کند.

از ورق سیاه اصفهان با گرید A1011 برای مواردی استفاده می‌شود که مسئله ضربه پذیری و شکل پذیری مطرح باشد. بنابراین ساخت ظروف مختلف با استفاده از ورق سیاه اصفهان یا ورق های نورد گرم امکان پذیر است. در مورد انواع ورق های فولادی نورد گرم، لازم به ذکر است که هر چه درصد کربن موجود در این فولادها بیشتر باشد، آن ورق، سخت تر خواهد بود.

برای تولید ورق سیاه اصفهان به دماهای بالاتر از ۱۷۰۰ درجه فارنهایت نیاز است. حرارت، فشار و سپس کشش ورق های فولادی منجر به تولید ورق سیاه می شود؛ در این حالت، امکان تبدیل شدن به رول فولادی برای آن آسانتر است.

از ورق سیاه اصفهان در گرید های مختلف برای ساخت مخازن، سوله های صنعتی، ساخت ظروف، تجهیزات و ابزارهای کشاورزی، کشتی سازی و غیره استفاده می شود.

ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان

یکی دیگر از انواع ورق های فولادی، ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان یا ورق نورد سرد است. بزرگترین و مهمترین امتیاز ورق های روغنی، استحکام و دوام بسیار بالای آن ها می باشد. در مواردی که باید تجهیزات و ابزارها، مقاومت فوق‌ العاده بالایی در برابر کشش و ضربه داشته باشند، از ورق های روغنی استفاده می شود. ضخامت، طول و عرض ورق ها استاندارد است.

ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان در کارخانه به صورت رول، پیچیده می شود و به بازار عرضه می گردد. مصرف کنندگان، ورق روغنی را خریداری کرده و آنرا به ابعاد  و اندازه های دلخواه برش می زنند. ورق های روغنی فولاد مبارکه اصفهان، معمولاً در رنگ ها و اندازه های مختلف تولید می شوند.

مهمترین کاربرد ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان استفاده از آن در صنایع خودروسازی، قطعه سازی، تجهیزات و لوازم منزل، انواع قفسه ها و تجهیزات دکوراسیون عنوان شده است.

برای طراحی و ساخت تجهیزاتی که باید بار و وزن بسیار بالا را تحمل کنند، از انواع ورق روغنی یا ورق های فولادی نورد سرد استفاده می شود.

خرید و فروش ورق اصفهان

در حال حاضر، مرکز تخصصی آهن آلات دهکردی به عنوان یک مرکز معتبر در زمینه خرید و فروش ورق اصفهان فعالیت می‌کند. انواع ورق سیاه و ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان و ورق های گالوانیزه را می توانید از طریق این مجموعه خریداری کنید. برای ثبت سفارش خرید می توانید به آدرس وبسایت آهن آلات دهکردی https://dehkordiahan.ir  مراجعه نمایید.

آهن آلات دهکردی

شرکت آهن آلات دهکردی همواره با تولیدات انبوه خود درزمینه آهن آلات می کوشد تا نیاز کشور را بر آورده کند هم چنین این شرکت امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها را در امر : ورق کرکره سقفی در اصفهان ، چهار پهلو آهن در اصفهان ، شافت آهن در اصفهان ، ورق آجدار فابریک در اصفهان ، ورق a516 ، ورق هاردوکس ، ورق فولادی ST52 ، ورق اکسین ، رول اسید شویی ، ساخت و تولید سوله فلزی در اصفهان ، تیر آهن در اصفهان ، پروفیل و قوطی در اصفهان ، پروفیل z در  اصفهان ، پشم شیشه در اصفهان ، توری در اصفهان ، میلگرد در اصفهان ، لوله آهنی در اصفهان ، تسمه آهن در اصفهان ، ناو دانی در اصفهان ، قیمت خاموت در اصفهان یاری نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.