اولین تولیدات ورق

اولین تولیدات ورق

اولین تولیدات ورق و صفحه از مواد بسیار نازک و نرم تهیه شده اند. طلا و نقره را می توان به شکل ورقه ها و صفحه های فلزی نازک در آورد سپس از آن ها برای ساخت سکه و جواهرات استفاده کرد. فروش ورق اصفهان در این مقاله تولیدات ورق را بررسی می کند.

اولین تولیدات ورق

پیش از این، مس و آهن نیز در ساخت ورق و صفحه مورد استفاده قرار می گرفته و ورقه های آهنی عمدتا در اواخر قرون وسطی برای تولید لباس زرهی شوالیه ها به کار می رفتند. از آنجایی که غلتک زدن در آن زمان ناشناخته بوده است، مواد اولیه استحکام لازم را به وسیله چکش زنی به دست می آوردند.

ورقهای طلا و نقره به دلیل ارزش مواد اولیه و ورقه های آهنی به دلیل تولید زمان بر آنها، بسیار با ارزش بودند.  تبدیل آهن به ورق توسط شیوه های دستی و ابزار ابتدایی و ساده، کار بسیار پیچیده‌ای است. شکل دادن به مواد به صورت صاف و یکنواخت امری است که نیازمند تجربه و تمرین بسیار است.

چکش هایی که به وسیله نیروی آبی به حرکت در می آمدند کار را آسان تر کردند و زمان تولید را در ابعاد و اندازه های وسیع کاهش دادند. با این حال، بسته به اندازه، با وجود کمک‌های فنی و تخصصی، هنوز هم تولید یک ورق می تواند چندین روز طول بکشد.

در انقلاب صنعتی ماشین ها به وسیله قطعات فلزی که توانسته بودند به شکل ورق ها و صفحه ها درآورند، ارتقا یافته بودند. این ماشین ها خیلی سریعتر تولید می شدند و کیفیت آنها از نظر ثبات اندازه، ضخامت و همواری سطح بسیار بالاتر بود. ورق و صفحه های فلزی ارزان شدند و توانستند از آنها برای تولید تعداد بی‌شماری از محصولات استفاده کنند.

اکنون این امر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امروزه موارد بسیاری از قالب بندی ها و ضخامت مواد در دسترس است بنابراین به وسیله پیوستن این عوامل ممکن است مواد را به طور مطلوب با محل مورد نظر برای مصرف تطبیق داد.

پوششی از مواد مقاوم صفحه HARDOX یک نمونه بارز است.

ورق و صفحه مقاوم و نازک توسط آلیاژهای مختلف به دست می آید. بسیاری از عناصر وجود دارند که می توان آنها را در حالت مایع به فولاد افزود و بر ویژگی های صفحه و ورق نهایی اثر گذاشت.

کروم ،نیکل ،سیلیکون ،مولیبدن ،نیوبیوم ،مس و تیتانیوم- نام برخی از عناصری است که قابل افزودن به فولاد مذاب است. ورق فلزی در بیشتر انواع فولاد، آلومینیوم و دیگر فلزات در دسترس است که هر یک به عنوان انواع مختلفی از آلیاژها عرضه می شوند.

اولین تولیدات ورق

استاندارد ها به منظور حفظ وضوح و مدیریت تنوع، هرکدام از گروههای مواد را مطابق ویژگی‌های آنها معرفی کرده است. میزان مواد به ساختار ورقه ها و کیفیت صفحات کمک می کند. برای کسب اطلاع بیشتر با فروشگاه ورق اصفهان تماس حال بفرمایید.

آهن آلات دهکردی

شرکت آهن آلات دهکردی همواره با تولیدات انبوه خود درزمینه آهن آلات می کوشد تا نیاز کشور را بر آورده کند هم چنین این شرکت امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها را در امر : ورق کرکره سقفی در اصفهان ، چهار پهلو آهن در اصفهان ، شافت آهن در اصفهان ، ورق آجدار فابریک در اصفهان ، ورق a516 ، ورق هاردوکس ، ورق فولادی ST52 ، ورق اکسین ، رول اسید شویی ، ساخت و تولید سوله فلزی در اصفهان ، تیر آهن در اصفهان ، پروفیل و قوطی در اصفهان ، پروفیل z در  اصفهان ، پشم شیشه در اصفهان ، توری در اصفهان ، میلگرد در اصفهان ، لوله آهنی در اصفهان ، تسمه آهن در اصفهان ، ناو دانی در اصفهان ، قیمت خاموت در اصفهان یاری نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.