ورق گالوانیزه چیست

ورق گالوانیزه چیست

ورق گالوانیزه چیست

ورق گالوانیزه پرکاربردترین ورق فولادی روکش شده در صنعت ساخت و ساز، خودرو، الکترونیک، تولید و غیره می باشد. مقادیر بسیاری از منابع و انرژی در تولید ورقه های گالوانیزه استفاده می شوند که مقادیر زیادی آلاینده نیز تولید می کنند. علی رغم رشد سریع تولید و تقاضای ورق گالوانیزه اصفهان در چین، یافتن عوامل کلیدی در تاثیر محیط بر تولید این ورق اهمیت بسیاری دارد. بررسی تاثیرات زیست محیطی بر تولید ورق گالوانیزه در چین با بکارگیری از چارچوب ارزیابی چرخه حیات برای اصلاح صرفه جویی منبع و حفظ محیط زیست در صنعت ورق گالوانیزه و بروز رسانی فهرست موجودی چرخه حیات محصول، صورت گرفت.

ورق گالوانیزه

روش ها ورق گالوانیزه چیست

ارزیابی اثرات زیست محیطی بر پایه چارچوب ارزیابی چرخه حیات با استفاده از روش ReCiPe2016 انجام گرفت که برای سنجش میزان تاثیر محیط بر تولید ورق گالوانیزه در مقیاس جهانی، قابل اجرا بود. روش های تجزیه و تحلیل خطای احتمالی و میزان حساسیت برای ارائه خدمات معتبر بکارگرفته شده است.

بررسی و نتایج

دسته های میانی گرمایش کره زمین و کمبود منابع فسیلی همچنین دسته پایانی سلامت انسان به دلیل انتشار دی اکسید کربن و مصرف زغال سنگ، بیشترین تاثیر را بر بار محیط می گذارند. اثرات زیست محیطی همواره توسط روش های کلیدی تولید شمش ریخته گری، به دنبال آن تولید روی الکترولیتی و تولید برق  وجود داشته است.

نتیجه گیری

اقدامات اساسی به منظور کاهش 2CO باید در تولید ورق گالوانیزه اعمال شود تا اثر گرمایش کره زمین کند شود.علاوه بر این، عناصر کاهش زیست توده نسبت به عناصر کاهش زغال سنگ باید در فولاد سازی به منظور کاهش دادن مصرف منابع فسیلی مورد استفاده قرار گیرد. از این گذشته، انرژی تجدید پذیر نسبت به الکتریسیته مبنی بر زغال سنگ باید در تولید ورق گالوانیزه مورد استفاده قرار گیرد تا انتشار گاز کربن و مصرف منابع فسیلی کاهش یابد. افزایش میزان بازیافت ضایعات فولاد و قراضه روی می ‌تواند موجب صرفه جویی منابع و کاهش بار زیست محیطی شود. نتایج حاصل از این مطالعه می تواند بیشترین راهنمایی را در کاهش مصرف منابع و بار زیست محیطی در تولید ورق گالوانیزه ارائه دهد. برای کسب اطلاع بیشتر با  فروش ورق اصفهان آهن آلات دهکردی تماس حاصل بفرمایید.

آهن آلات دهکردی

شرکت آهن آلات دهکردی همواره با تولیدات انبوه خود درزمینه آهن آلات می کوشد تا نیاز کشور را بر آورده کند هم چنین این شرکت امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها را در امر : ورق کرکره سقفی در اصفهان ، چهار پهلو آهن در اصفهان ، شافت آهن در اصفهان ، ورق آجدار فابریک در اصفهان ، ورق a516 ، ورق هاردوکس ، ورق فولادی ST52 ، ورق اکسین ، رول اسید شویی ، ساخت و تولید سوله فلزی در اصفهان ، تیر آهن در اصفهان ، پروفیل و قوطی در اصفهان ، پروفیل z در  اصفهان ، پشم شیشه در اصفهان ، توری در اصفهان ، میلگرد در اصفهان ، لوله آهنی در اصفهان ، تسمه آهن در اصفهان ، ناو دانی در اصفهان ، قیمت خاموت در اصفهان یاری نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.