فروش ورق آجدار در تهران

فروش ورق آجدار در تهران

ورق آجدار در گروه ورق‌های نورد گرم قرار دارد. این ورق از پرکاربردترین ورق‌های فولادی است. فروش ورق آجدار در تهران برای استفاده در سطوحی که اصطکاک کم است و احتمال لیز خوردن افراد و اشیا زیاد است، کاربرد دارد. این ورق‌ها از سر خوردن افراد و اشیا جلوگیری می‌کند. ورق آجدار در انواع گوناگون تولید شده و فروش ورق آجدار در تهران در انواع مختلف انجام می‌پذیرد. ورق آجدار که در گروه ورق‌های گرم قرار گرفته است به روش نورد گرم تولید می‌شود.

فرایند تولید ورق آجدار

فروش ورق آجدار در تهران در انواع مختلف انجام می‌شود. کاربرد ورق آجدار در انواع مختلف، متفاوت است. برای تولید این ورق‌ها ابتدا شمش‌های فولادی در کوره قرار می‌گیرند. کوره‌ها پیش گرم بوده و در درجه حرارت معینی تنطیم شده‌اند. پس از حرارت دیدن ورق آجدار در تهران ، دمای ورق به حد معین می‌رسد.

پس از بالا رفتن دما، ورق از قفسه‌های پوسته زدایی و نورد اولیه عبور داده می‌شود. سپس از سطح مقطع آن کاسته و طول تختال‌ها افزایش پیدا می‌کند. پس از طی شدن مرحله نورد اولیه، شمش‌های  فولادی از مراحل دیگر نیز عبور می‌کند. مرحله بعدی مرحله آج زنی است. ورق‌ آجدار پس از طی کردن نورد نهایی مورد آج زنی قرار گرفته و به ورق‌های آجدار با ضخامت 1.5 الی 10 میلی متر تبدیل می‌شود. در نهایت ورق‌ها به صورت کویل یا برش خورده بسته بندی و به بازار عرضه می‌شوند.

فرآیند نورد بر اساس شرایط و کاربردها از جمله جهت انجام فرایند، وضعیت حرکت غلطک‌ها، حرارت و شکل محصولات نورد شده دسته بندی می‌شوند. در تمام این گروه‌ها ورق آجدار بین دو غلطک که در حال گردش هستند قرار گرفته و تغییر شکل می‌دهند.

انواع نورد براساس وضعیت حرارتی :

  • نورد سرد
  • نورد گرم
  • نورد داغ

انواع نورد براساس شکل محصولات نورد شده :

  • نورد ورق
  • نورد مقاطع ساختمانی
  • نورد شمش

 

انواع نورد براساس جهت انجام فرآیند :

  • نورد طولی
  • نورد عرضی
  • نورد پیچشی

انواع نورد براساس وضعیت حرکتی غلتک های نورد :

  • پیوسته
  • رفت و برگشتی

اگر غلطک‌ها موازی باشند، قطر و دوران یکسانی داشته باشند، در خلاف جهت یکدیگر حرکت کنند و در خلاف جهت یکدیگر بچرخند، نیرو به صورت همگن بر ورق وارد گشته و نورد طولی اتفاق خواهد افتاد. فرآورده های این فرآیند به صورت تختال، شمش، شمشه، شمشال، صفحه، کلاف، ورقه، نوار ورق و فویل عرضه می‌گردند. اگر فرآیند نورد طولی در دمایی بالا انجام شود به طوری که نرخ نرم شدن ناشی از حرارت بیشتر از نرخ سختی حاصل از فرآیند باشد، به این فرآیند فرآیند نورد گرم طولی گفته می‌شود. مزیت این فرآیندها حفظ شکل مستطیلی سطح مقطع در طول مراحل فرآیند است. تغییر شکل در راستای کاهش ضخامت رخ می‌دهد. در یک مجتمع تولید فولاد برای فروش ورق آجدار در تهران در اکثر موارد از هر دو نوع فرآیند نورد گرم و سرد استفاده می شود. بدین صورت که شمش و تختال با عبور از قفسه های مختلف خط نورد گرم، به ورق، میلگرد، مفتول، لوله و دیگر مقاطع ساختمانی تبدیل می‌گردد. سپس ورق از خط نورد سرد عبور داده می‌شود تا ضخامت کاهش و کیفیت افزایش یابد. در نهایت خروجی حاصل از خط نورد سرد، ورق، تسمه و فویل با کیفیت عالی و استحکام زیاد می باشد.

آهن آلات دهکردی

شرکت آهن آلات دهکردی همواره با تولیدات انبوه خود درزمینه آهن آلات می کوشد تا نیاز کشور را بر آورده کند هم چنین این شرکت امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها را در امر : ورق کرکره سقفی در اصفهان ، چهار پهلو آهن در اصفهان ، شافت آهن در اصفهان ، ورق آجدار فابریک در اصفهان ، ورق a516 ، ورق هاردوکس ، ورق فولادی ST52 ، ورق اکسین ، رول اسید شویی ، ساخت و تولید سوله فلزی در اصفهان ، تیر آهن در اصفهان ، پروفیل و قوطی در اصفهان ، پروفیل z در  اصفهان ، پشم شیشه در اصفهان ، توری در اصفهان ، میلگرد در اصفهان ، لوله آهنی در اصفهان ، تسمه آهن در اصفهان ، ناو دانی در اصفهان ، قیمت خاموت در اصفهان یاری نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.