فروش ورق آجدار در شیراز

فروش ورق آجدار در شیراز

ورق آجدار در گروه ورق‌های نورد گرم قرار دارد که از جنس st37 ساخته شده است. معمولا بر روی سطح این ورق‌ها از برجستگی‌هایی استفاده می‌شود. این برجستگی‌ها برای کاهش اصطکاک ایجاد شده است. فروش ورق آجدار در شیراز در اشکال مختلف بادامی، عدسی، لوزی و الماس انجام می‌شود. در برخی موارد این محصول به گونه‌ای ساخته شده است که در هنگام بارندگی آب باران در داخل آن‌ها جمع می‌شود. به دلیل کاهش سطح اصطکاک از لیز خوردن و سر خوردن افراد در سطوح شیب دار د یا نزدیک پرتگاه ممانعت به عمل می‌آید. بیشترین مصرف و فروش ورق آجدار در شیراز نوع بادامی شکل آن است. این مدل به گونه‌ای طراحی شده که در هنگام بارندگی آب باران در داخل آن‌ها جمع می‌شود.

خرید و فروش ورق آجدار در شیراز

ورق آجدار دارای انواع مختلفی است. در صنعت این ورق‌ها را با نام‌های دیگری نظیر ورق شطرنجی، کف سازی و ورق برجسته می‌شناسند. با توجه به کاربرد ورق آجدار در جنس‌های مختلف استیل، آلومینیوم و گالوانیزه تولید می‌شوند. ورق آجدار یکی از پر استفاده‌ترین ورق‌ها در صنایع مختلف است. که در کارخانه‌های مختلف تولید می‌شوند. از مزایای این ورق که موجب افزایش فروش ورق آجدار در شیراز برای مصارف صنعتی و غیر صنعتی گشته است، امکان جوشکاری آن است.

بیشترین استفاده از ورق آجدار در مکان‌هایی مانند سطوح شیب‌دار و یا نزدیک پرتگاه است. زیرا در این مکان‌ها احتمال سر خوردن افراد زیاد است. بیشترین میزان ورق‌های آجدار در ایران تولید می‌شود. فولاد مبارکه اصفهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان این ورق‌ها است. در کنار تولیدات داخلی صادرات این ورق‌ها نیز انجام می‌شود. ورق آجدار چین و روسیه از جمله ورق‌های آجدار وارداتی است. میزان مصرف این محصول در کل کشور سالانه 100000 الی 150000 تن بوده که بیشترین و متداول‌ترین آن‌ها مدل بادامی است.  سقف‌های شیروانی یکی از مکان‌هایی است که این محصول در آن استفاده می‌شود.

آهن دهکردی یکی از بزرگترین تامین کنندگان در زمینه فروش ورق سیاه ، ورق روغنی، ورق گالوانیزه،ورق استیل، ورق رنگی و ورق آجدار در شیراز است.

تولید ورق آجدار در شیراز

ورق‌های آجدار به روش نورد گرم تولید می‌شوند. در روش نورد گرم ابتدا شمش فولادی با مقطع و طول مشخص وارد کوره می‌شود. در این حالت کوره به صورت پیش گرم درآمده است. پس از قرار گرفتن شمش در کوره و رسیدن به دمای معین از قفسه‌های مختلف عبور داده شده و مقطع آن کاهش و طول آن افزایش می‌یابد. قفسه اول پوسته زدایی، قفسه بعدی قفسه نورد ابتدایی و در نهایت قفسه نورد نهایی قرار دارد. پس از عبور از قفسه پایانی عملیات آج زنی انجام شده و ورق‌های آجدار با ضخامت 1.5 الی 10 میلی متر تولید می‌شوند. این محصول در نهایت به صورت رول یا فابریک به بازار عرضه می‌شوند.

کاربرد ورق آجدار در شیراز

کف کشتی، کف اتاق کامیون و وانت بار

راه سازی

پل و پله

سقف و دیوار آسانسور

کف زمین در حال انجام عملیات ساخت

ایستگاه اتوبوس

پله اضطراری

ساخت دستگاه صنعتی

ساخت حفاظ مناطق نظامی

جداسازی و دانه بندی خطوط مواد غذایی

ساخت لوازم خانگی و تجهیزات آن

ورق آجدار آلومینیوم

فروش ورق آجدار در شیراز در جنس‌های مختلف انجام می‌شود. از جمله آن‌ها آهن، استیل، آلومینیوم و گالوانیزه است. یکی از پرکاربردترین آن‌ها ورق آجدار آلومینیوم است. این ورق در دو نوع رنگی و بدون رنگ تولید می‌گردد. مزیت این ورق نسبت به نمونه‌های مشابه مقاومت آن در برابر زنگ زدگی و خوردگی است. ورق آجدار آلومینیوم به دو شکل رول و فرمینگ به بازار عرضه می‌گردد. فرمینگ هایی از جمله کرکره، ذوزنقه و شادولاین می توان بر روی این ورق ها اجرا کرد.

قیمت ورق آجدار در شیراز

قیمت ورق آجدار در شیراز بر اساس مواد به کار رفته در ساختار و تولید ورق تعیین می‌گردد. بیشترین قیمت به ورق آجدار استیل اختصاص داشته و بعد از آن ورق آجدار آلومینیوم، ورق آجدار گالوانیزه و ورق آجدار آهنی بیشترین قیمت را دارند.

ضخامت ورق آجدار و دیگر ورق‌ها

ضخامت ورق آجدار: ۱ میل تا ۸میل

ضخامت ورق گالوانیزه : ۱۸ صدم میل تا ۶ میل

ضخامت ورق های رنگی : ۱۸صدم میل تا ۷ دهم میل

ضخامت ورق استیل:  ۳۰ صدم تا ۳۰ میل

ضخامت ورق روغنی یا نورد سرد: ۴ دهم تا ۱/۵ میل

ضخامت ورق سیاه یا ورق نورد گرم: ۱/۵ میل تا ۱۰۰۰ میل

ضخامت ورق پانچ:  ۵ دهم میل تا ۱۰ میل

ضخامت ورق اسیدشوئی:  ۲تا۵ میل ضخامت

ضخامت ورق آلومینیوم: ۴۰ صدم میل تا ۳۰میل

ضخامت ورق آلیاژی:  ۴میل تا ۳۰ میل

تفاوت ورق آجدار پرسی و فابریک

فروش ورق آجدار در شیراز در دو دسته فابریک و پرسی انجام می‌شود. که باید قبل از خرید اطلاعات لازم را در زمینه این محصول داشته باشید. در نوع فابریک یک لایه آج به ورق اضافه می‌شود. در ورق آجدار پرسی با استفاده از دستگاه چاله‌هایی بر روی ورق ایجاد می‌شود. از لحاظ وزنی، ورق فابریک نسبت به ورق پرسی سنگین‌تر است. ورق فابریک اولین بار در سال 95 در شرکت فولاد مبارکه اصفهان تولید شد. علاوه بر این، بخشی از نیاز بازار از طریق واردات از کشورهای روسیه، قزاقستان، چین و کره تامین می‌شود.

مزایای ورق آجدار در شیراز

جلوگیری از سر خوردن و لیز خوردن در قسمت‌های شیب دار

برخورداری از سطح برای و انعطاف پذیر

استحکام بالا

امکان جوشکاری ورق‌ها

امکان خم کاری و تغییر شکل ورق

استفاده در کاربردهای تزیینی

آهن آلات دهکردی یکی از با سابقه‌ترین تولیدکنندگان ورق آجدار در ایران است. این شرکت آماده ارائه خدمات و فروش ورق آجدار در سرتاسر ایران است. برای اطلاع بیشتر از قیمت‌ها و نحوه خرید با کارشناسان ما تماس حاصل بفرمایید.

آهن آلات دهکردی

شرکت آهن آلات دهکردی همواره با تولیدات انبوه خود درزمینه آهن آلات می کوشد تا نیاز کشور را بر آورده کند هم چنین این شرکت امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها را در امر : ورق کرکره سقفی در اصفهان ، چهار پهلو آهن در اصفهان ، شافت آهن در اصفهان ، ورق آجدار فابریک در اصفهان ، ورق a516 ، ورق هاردوکس ، ورق فولادی ST52 ، ورق اکسین ، رول اسید شویی ، ساخت و تولید سوله فلزی در اصفهان ، تیر آهن در اصفهان ، پروفیل و قوطی در اصفهان ، پروفیل z در  اصفهان ، پشم شیشه در اصفهان ، توری در اصفهان ، میلگرد در اصفهان ، لوله آهنی در اصفهان ، تسمه آهن در اصفهان ، ناو دانی در اصفهان ، قیمت خاموت در اصفهان یاری نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.