فروش ورق استیل

فروش ورق استیل

ورق استیل به ورقی گفته می‌شود که بیس آن از آهن تشکیل شده است. علاوه بر آهن آلیاژهای دیگری نیز در ساختار آن به کار رفته است. برای افزودن خواص و ویژگی‌های مکانیکی مانند شکل پذیری، جوش و سختی، عناصر دیگری با آن ترکیب می‌شود. فروش ورق استیل به صورت مربع و مستطیل انجام می‌شود. این ورق که 2 درصد آن کربن است از مقاطع فلزی ساخته شده است. هرچه به میزان درصد کربن موجود در آن افزوده شود، مقاومت و سختی آن نیز بیشتر می‌شود. زمانی که ورق سخت تر باشد ومقامت آن نیز بالا باشد از انعطاف پذیری آن کاسته شده و سخت‌تر می‌تواند آن را شکل داد.

ساختار ورق:

این ورق در برابر دمای بالا و پایین از مقاومت خوبی برخوردار است. به گونه‌ای که قادر هستند از دمای 1000 درجه سانتی گراد تا دمای منفی 200 درجه سانتی گراد را تحمل کنند. یکی از مزایای ورق استیل قابل بازیافت بودن آن است. به طوری که می‌توان آن‌ها را به صورت 100 درصد و به شکل کامل بازیافت کرد. استیل‌هایی که ضایعاتی یا بازیافتی هستند در کوره با حرارت بالا ذوب شده و سپس در قالب مخصوص ریخته شده و مجددا قالب گیری می‌شوند. 65 الی 80 درصد از استیل‌های جهان به صورت بازیافت تولید شده‌اند. این امر علاوه بر صرفه جویی و کاهش هزینه‌ها سبب شده تا این ورق سازگار با محیط زیست باشد.

فروش ورق استیل با توجه به میزان و نوع مواد و عناصر به کار رفته در آن دارای انواع مختلف است که با توجه به نوع کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرد. از همین رو بر اساس مشخصات فیزیکی و شیمیایی و شرایط تولید دسته بندی می‌شوند. انجمن آهن و فولاد آمریکا برای اولین بار در دنیا ورق‌ها را دسته بندی کرد.

این ورق به دلیل برخورداری از مقاومت بالا در برابر خوردگی و پوسیدگی و سطحی صاف و صیقلی در مقایسه با دیگر ورق‌‌ها بسیار مورد استفاده قرار گرفته و استفاده از آن روز به روز  در حال گسترش است. ضخامت و ابعاد آن‌ها بر اساس نوع نیاز و کاربرد در انواع متنوع در بازار عرضه می‌گردد.

 

قیمت ورق استیل:

به دلیل استفاده از آهن، کربن و سایر عناصر آلیاژی در ساختار آن موجب گشته تا این استیل از خاصیت ضد زنگ برخوردار شده باشد. درصد آلیاژها در انواع مختلف، متفاوت است. این امر موجب گشته تا آن‌ها دارای قیمت متفاوتی باشد. از جمله موارد استفاده از ورق استیل می‌توان به کاربرد آن‌ها در تولید سازه و مخازن صنعتی، سیستم‌های انتقال مواد دارویی، غذایی، ظروف نگهداری شیر، دکور و امور تزییناتی، سیستم‌های لوله کشی و شیرآلات، پمپ‌های تماس با آب، پوشش بدنه، سقف و درب آسانسور، تولید پمپ، دریچه و تجهیزات شیمیایی اشاره کرد.

قیمت فروش ورق استیل:

جهت اطلاع از قیمت ورق استیل می‌توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و از خدمات مشاوره رایگان دهکردی آهن برخوردار شوید. آهن دهکردی یکی از با تجربه‌ترین تولید کنندگان ورق استیل اصفهان است.

تاریخچه:

یکی از پرکاربردترین و اصلی‌ترین مواد اولیه مورد استفاده در صنایع مختلف، ورق استیل است. تولید کننده‌های بسیاری در جهان هستند که هر روزه مقادیر زیادی از این ورق‌ها را برای مصارف و کاربردهای گوناگون تولید می‌کنند. برای تولید این ورق درجه یک رقابت سنگینی بین تولید کننده‌های کشورهای صنعتی جهان وجود دارد. تولیدات آن‌ها با یکدیگر یکسان نیست. هرکدام از آن‌ها برای تولید ورق استیل از استانداردهای خود استفاده می‌کنند. که سبب شده تا ترکیبات شیمیایی مختلفی در آن‌ها به کاربرده شده باشد. این اقدامات ویژگی‌هایی نظیر مقاومت ورق استیل، میزان تحمل دما، خوردگی و سایش را افزایش می‌دهد. آنچه در تمام آن‌ها مشترک است افزایش کیفیت ورق استیل تولیدی است.

ورق استیل یا استنلس استیل ورقی است از مقاطع فلزی که فلز استیل در آن با عناصر دیگری ترکیب شده است. این فولاد ضد زنگ در آلیاژ‌ها و ترکیبات مختلف برای کاربردهای متعددی ساخته می‌شود.

این ورق‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول استیل بگیر و دسته دوم استیل نگیر است. منظور از استیل بگیر ورق‌های استیلی است که به آهنربا جذب می‌شود و استیل نگیر منظور ورق استیلی است که به آهنربا جذب نمی‌شود. استیل نگیر نسبت به بگیرگران‌تر بوده و کاربرد بیشتری نیز دارد.

کاربرد ورق:

ورق‌های استیل انواع مختلفی دارند که برای کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این انواع می‌توان به ورق طرح دار، بگیر، نگیر، ضد اسید، ضد خش و ضد سایش اشاره کرد.

از جمله موارد اجرای آن‌ها می‌توان استفاده در نمای داخلی ساختمان و آسانسور را بیان کرد. سطح صاف و صیقلی آن‌ها سبب شده تا برای کابردهای تزیینی مورد استفاده قرار گیرند.

 

انواع فروش ورق استیل:

فروش ورق استیل ۳۰۴

فروش ورق استیل ۴۳۰

فروش ورق استیل ۴۲۰

فروش ورق استیل ۳۰۹

فروش ورق استیل ۳۱۰

فروش ورق استیل ۳۱۶

فروش ورق استیل 201

ورق‌های استیل رنگی

ورق‌های استیل طرحدار

کاربرد انواع ورق:

از ورق  201 برای تزیین دکوراسیون از جمله ساخت حروف برجسته استفاده می‌شود. ورق316 کاربرد صنعتی دارد. علاوه بر این می‌توان از آن‌ها در مکان‌هایی که نمک زیاد است استفاده کرد. یکی از این مکان‌ها مناطق ساحلی است.

بالاترین مقاومت را ورق استیل ضد خش دارد. استفاده از آلیاژهایی مانند تیتانیوم و منگنز موجب شده تا این ورق‌ها در برابر ضربات فیزیکی و خوردگی مقاوم شوند. از جمله این ورق‌ها هارد لوکس می‌باشد. کاربرد این دسته از ورق‌ها در صنعت و مخزن سازی است.

ورق استیل ضخیم دارای ضخامت بالای 20 میلی متر است که در صنایع مختلف به کار برده می‌شود. وجود مولبیدن در ورق ضد سایش، آن‌ها را در محیط‌های خورنده غیر اکسیدی مقاوم کرده است. از این ورق‌ها نیز در صنعت و برای مخزن سازی استفاده می‌شود.

ورق‌های سری 300 ضد زنگ هستند و پر استفاده‌ترین آن‌ها ورق 304 است. ورق‌های گروه 400 برای وسایل کوچک و در زندگی روزمره استفاده می‌شوند. مثلا استیل ۴۱۰ در برابر سایش مقاوم است اما نسبت به خوردگی مقاومت کمی دارد. در استیل ۴۲۰ می توانیم آن را پولیش کنیم و همین قابلیت باعث می شود که برای کارد و چنگال و قاشق استفاده شود. استیل ۴۳۰ نیز برای تزئینات و دکوراسیون استفاده می شود. این فلزها انعطاف پذیری بالایی دارند و قیمت آن‌ها در مقایسه با سری 300 ارزان‌تر است.

ویژگی ورق استیل:

ورق استیل دارای سطح صاف و صیقلی است.

ضد اسید است.

نسوز است.

به صورت براق و مات در بازار عرضه می‌شود.

به دلیل استفاده از عناصری مانند کروم ضد زنگ است.

در برابر خوردگی مقاوم است.

به دو صورت رول و شیت عرضه می‌گردد.

روکش دار است.

آهن آلات دهکردی

شرکت آهن آلات دهکردی همواره با تولیدات انبوه خود درزمینه آهن آلات می کوشد تا نیاز کشور را بر آورده کند هم چنین این شرکت امکان مقایسه کیفیت و قیمت محصولات مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا آنها را در امر : ورق کرکره سقفی در اصفهان ، چهار پهلو آهن در اصفهان ، شافت آهن در اصفهان ، ورق آجدار فابریک در اصفهان ، ورق a516 ، ورق هاردوکس ، ورق فولادی ST52 ، ورق اکسین ، رول اسید شویی ، ساخت و تولید سوله فلزی در اصفهان ، تیر آهن در اصفهان ، پروفیل و قوطی در اصفهان ، پروفیل z در  اصفهان ، پشم شیشه در اصفهان ، توری در اصفهان ، میلگرد در اصفهان ، لوله آهنی در اصفهان ، تسمه آهن در اصفهان ، ناو دانی در اصفهان ، قیمت خاموت در اصفهان یاری نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.